29 Aralık 2006 Cuma

Dilediğiniz kadar yeni bir yıl geliyor!



Dün akşam bir tv programında, yeni yıla bakış hakkında birşeyler söyledi Haşmet Babaoğlu... "insanın umutları, hayattan umudu var ise yeni yıl gelir, yoksa yeni yıl diye birşey yoktur onun için" dedi.


Çok doğruydu.

Umarım hala umudunuz vardır.


Mesela ben suyun tükenip de susuz kalacağımız durumuna inanamıyorum. Ya inanmak istemiyorum, ya da "vardır bir çaresi" diye düşünüyorum. Bu da bir tür umut.


Mazotun 1 ytl olacağı konusunda da pek umudum yok, ama..

Birgün bende ayaklarımı uzatıp elimde kumanda tv'de zap yapacağım


Birgün herkesin fb'li olacağına inanmasamda :))


Bir gün oğluşum doğacak. Kırmızı, yumuk, çirkin, ezik ama benim için akla hayale gelmeyecek dürtüleri tetikleyen küçük bir Mercan'cık.


Bir gün onun .oklu bezlerini soluyacağım


Birgün üstüme fooooş diye kusuverecek


Birgün gala gulu sesler çıkartırken korkarım "ba-ba" diye bir şey telaffuz edecek


Sonra okula gidip, büyük adam olamayacak, ama hayalleri olacak :)


En kötüsü yeterince kazık kadar olduğunda bir kızı sevecek.


Şu an için kulağa ürkütücü gelse de bir gün hepsi olacak, ve ben tüm bunları beraberinde getireceği için yeni yılı coşkuyla kutlayacağım. Yeni yılımı, yeni yaşımı, yeni hayatımı, yeni az-buçuk kalabalık çekirdek ailemi hepsini çok seviyorum.


Hem sadece dileklerimiz kabul olur mu diye yeni yılın gelmesini beklemek saçma, Yeni yıla başka şeyler de ithaf edebiliriz.

Örneğin "bu aldığım kiloları bakalım 2007 senesi bitene kadar verebilecek miyim?" diye bir laf atarsam ortaya, 2007 yılı çok çekişmeli geçer. Çünkü muhtemelen 2 gün yemez 4 gün yerim, kalan 1 günde de enerji harcamak için akla zarar temizlik yöntemleri geliştiririm.


Yeni yıla dair bir başka umudum daha var.


Yeni bir domestos ürünü sürülsün piyasaya. Genzimi yakmasın. Bu sıralar çok sevdiğim domestosumla doyasıya temizlik yapamıyorum çünkü.


Maç sonrası inceleme-analiz-cıncıklama-baydırma programları sona ersin. Hele yorumun yorumu tadındaki programların yayından kaldırılışı neşe ile ilan edilsin halka.


Hülya Avşar tenis oynamakta fazla ısrar etmesin. Edeceksede eşofman giysin.


T. Erdoğan evde el kol sallamadan konuşabilme egzersizleri yapsın, eşi kollorını bağlasın mesela..


Suyunu çıkarmanın alemi yok.

İşin özü, insan umutlarıyla yaşar. Umudu yoksa biraz boş yaşar. Hayaller yarını çekici kılar.

Dilerim yeni yıl, size hayalini kurduğunuz şeyleri beraberinde getirir.


Bunun yanı sıra, turp gibi sağlıklı geçirin bu yılı


En azından güne güzel başlamanızı gerektirecek kadar irili ufaklı mutluluklarınız olsun


E birde paranız olsun

Piyango bana vursun ama :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder