25 Ocak 2007 Perşembe

Hemen yatmazsan seni döverim!

Hemen hemen 2 gündür "benden anne olur mu?" sorusunu kendime sorup sorup duruyorum. Arada bir cevap buluyor muyum bilmem ancak, malum beynim büzük ve bu yüzden bir daha soruyorum.

Benden anne olur mu?

Bu çocuğa onun annesi olduğumu nasıl anlatabilirim?


Annesi olduğumu, istesem onu aç bırakabileceğimi, yorabileceğimi, herşeyin benim elimde olduğunu, benimle iyi geçinmesi gerektiğini..?

Bu Mercan 2 gündür kendine kul köle etmiş durumda beni.

Yatana kadar pata küte, yatınca düzgün yatmazsan yine pata küte... Beyefendinin rahatı için bir tek gidip bahçede yatmadığım kaldı sanırım.


Yemek yiyene kadar pata küte. Gazlar oluşur, mide yanar.. Tüm bunları atlatma savaşı verirken, kendi canımla uğraşırken bir de O pata küte..


Bazen içimdeki sözde masum varlıktan korkar oluyorum.

Bu şimdi böyle ise doğduktan sonra neler yapar bana?


"huuw süper vuruyor" diye gözlerimin içini güldüren o masum tekmeler artık yerini, zaman zaman kendimi uzakdoğu dövüş sanatları okulunda hissetmeme neden oluyor.

Artık darbe aldığım yöne göre şekil değiştiriyor, veya gözlerimi pörtletiyorum.


Her ne kadar aman desemde, iletişim kurma yolları bunlar


Ve eşimin "rahat bırak şu çocuğu" demesine karşın karnımı saatlerce mıncıklamın bir karşılığı olsa gerek :)


3 yorum:

  1. Çok alemsin walla güldürdün yine beni:)
    Senin kadar duyarlı bir kişi anne olmasın da kim olsun peki???
    Bence çocuk onu ne tür şeylerin beklediğini biliyo "günümüz dünyası malum" o yüzden de hazır boş vaktim var değerlendireyim bari deyip kendine bir savunma geliştiriyo şimdiden:)zeki çocuk:)
    şaka bir yana:)
    bence sevinelim hep birlikte çünkü zeki çocuk hareketli olur...mercan da öyle olucak inşallah sinyallerini de şimdiden veriyo işte...
    bu arada desteğinize de çok teşekkür ederimmmm:)
    ayrıca kendine dikkat et inanılmaz bir grip salgını var her yerde..
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Grip benden korksun onu da yerim :)))

    kikicanım sağolasın, umarım gerçekten duyarlı bir anne olabilirim de oğluşumla aramıza duvarlar örülmez sakal bıyık çıkartırken...

    zeka konusuna gelince.. korkarım son 10 yıldır hep zeki çocuklar imal edililyor :)) zira etrafımda hiç boş bakan, laf kaçıran, gündemi takip etmeyen bir yerden bitme göremedim :)

    ps: Mercan'ım ve ben üretenin arkasındayız, her daim alkış tutarız :)

    hoşkaal :)

    YanıtlaSil
  3. Her şey çok güzel olacak:)

    YanıtlaSil