1 Mart 2010 Pazartesi

tarihte bugün facebook kilitlendi yavrum....

Bir ara blogger.com açılmıyordu hani, herkes 3,5 atmıştı. Başka platformlardan sayfa açıp yazdıklarımızı kurtarmaya falan çalışmıştık. Herkes boykot etmişti durumu, abuk subuk şeyler yazmıştık, kızmıştık... Durum haberlere yansıyınca gururlanmıştım hatta olayı kişiselleştirip "hehe televizyona çıktık olm, davamızda haklıyız"...

Şimdi facebook açılmıyor inanılmaz bir kaos ortamı oluştu, insanlar tarlaları, akvaryumları ve cafelerinin akıbetini merak ediyor.

Çok komik diyaloglar oluyor sabahtan beri...

Tuhaf bir seferberlik, kahrolmalar, yüz göz çekiştirmeler. Amerikan filmlerine konu olacak bir olay sanki.

Facebook açılmıyormuş!!!

arkadaşımı arıyorum, alakasız birşey sormak için...

- Derya! facebookun açılıyomu?


arada sırada uğrayan kahvemizi içen bir ahbap koştura koştura kapıdan dalıyor..

- şurdan bi balıklarıma bakabilirmiyim?

ve enteresan tabirler!!!


- olm 2 günlük balık ekmiştim, ölücekler şimdi!

********************************************************************

Yani tamam bende severim kendisini. Çok uzun zamandır görüşmediğim, görüşemediğm, görüşme ihtimalimin olmadığı arkadaşlarımı bulmuşluğum vardır, başarılı bi iletişim aracı olarak görüyorum kendisini. Hatta hatta artık gözümden düşmüş bir adet tarlam ve sırf "yazık lan nimettir, çürümesin" diye girip ocakları revize ettiğim bir kafem vardır.


Ama yani anlamadığım boş vakit değerlendirmek için bir alternatif olarak gördüğüm oyun oynama işi nasıl bu kadar hayati bir önem taşıyabiliyor.

Koca koca adamlar "girmenin yolunu buldum" diye başarısız denemelerde bulunup hüsrana uğruyorlar?
Niye ki...
Gazetelere bakın.
Okuyup anlamaya, düşünmeye üşenenler için cılıbırttın hatun fotoları var, foto galeriler var onlara bakın bari. Belki fotoğraflara bakarken sayfanın sağındaki solundaki flaş haberler dikkatinizi çekebilir...

Şimdi hemen akıllara facebook'un açılmamasını günün olayı olarak aldığım gelmesin.

üşenmeyip arayanlara soranlara, benim iman gücüyle facebook'a girebileceğimi düşünmüş olanlara...

yok, girmiyo
bkz

1 yorum:

  1. yazınıza çok güldüm bayıldım hatta gerçekten bende şaşıyorum bir benmi zevk almıyorum diyordum ek biç aynı işte ben kızıma balık sevgisini aşılamak için kullandım ama kendi yaşımdaki arkadaşlarımın kardeş ve abilerimin çılgınca sevmesinede çok kızıyorum doğrusu babamın tarlada bu kadar çalışmazdınız olsa diye konuşup duruyorum yazmak istedim okadar bayıldım cümlelerinize çünkü yakışıklıyada maşallah

    YanıtlaSil