15 Haziran 2010 Salı

utanıyorum artık


Ya oğlumun son zamanlardaki kıro görüntüsünden gerçekten utanıyorum, bazen komik geliyor tamam ama.. insan içinde ve hatta sokakta yürürken, veya hoş bir tezgahtar kızla karşı karşıyayken....

elin apışaranda, pipini kavramandan ve kaçacakmış gibi asılmandan utanıyorum ! :) :((

komik ama ayıp yaaaa

hadi, "yapma-etme" diyerek olayın cazibesini arttırmayayım diyorum küçücük aklında. "oğlum, biryerin mi acıyor, neden tutuyorsun" diyorum "aşkım bi sorun varsa doktora gidelim" diyorum, "mercan öğretmenin yaptığın şeyin çok ayıp olduğunu söyledi" diyorum... tınnn

8-10 saniyeliğine bırakıyor, arkasını dönünce hooop yeniden avuçluyor. ah napıcaz bilmiyorum.

şu sıralar cinsiyetiyle öylesine övünüyor ki fotoğraf ekleyemiyorum hiçbiryere... ya eli orasında, ya da komple çıplak!!

Mesela haftasonunda terasa dedesinin aldığı şişme havuzu koyduk, su doldurduk, plastik balıklar falan.. vs..

"ben çıpyak giricem"

************************

ve tabi yaklaşan babalar günü..

her ne kadar memoya zorla kendime hediye aldırmış olsamda,
ve o mercan'a "oğlum annenin anneler gününü kutlayalım" demese, ve dedirtmesede, beni bundan mahrum bıraksada, yinede insanlık bende kalsın, çocuk yol-nizam görsün diye kibar olacağım.

Hatta kibarlığımdan öleyim diye oturdum tişört baskısı çalıştım, nadide bir müessese var, bastıracağım orada. Birde üstüne diğer hediyesini araştırıyorum, o da yetmez gibi adada güzel bir gün geçirelim diye organizasyon yapmaya çalışıyorum.

Birgün karşılığını alamayacağımı bile bile, bunları yapacağım evet :)
Sürekli indirim hep indirim yapan marrefoursa gibiyim.

1 yorum: