26 Haziran 2012 Salı

firma sorunu gidermiştir

bana denk geldi diyelim, unutalım aramızdaki tatsızlıkları. online alışveriş vakit kazandırır çünkü, bırakamayız ki?


tencere değil evmanya kara!

Olaylı evmanya.com alışverişimden Hecha tencerem bu sabah elime ulaştı. Ama o da ne! Telefonda sözünü verdikleri ve hecha minipan tava yok!

Buradan evmanya.com'a ne kadar itibar edecebileceğimizi, online alışveriş konusunda hergün mantar gibi bir yenisi açılan sitelere itibar etmememiz gerektiğini, özellikle marka değeri olarak kıyaslanamayacak ölçüdeki ürünlerin isimlerini kullanarak kendilerini ön plana çıkarmaya çalıştıklarını ancak bunu yüzlerine gözlerine kolaylıkla bulaştırabildiklerini görüyoruz.

Bundan sonra twitter üzerinden hergün @evmanya'yı mentionlayarak olumsuz bir cümle kuracağım. Bunu misyon edindim! 

Çünkü, vakti kısıtlı insanların en büyük kolaylığıdır online alışveriş. Bildiğimiz, almaktan emin olduğumuz ürünleri internet üzerinden gönül rahatlığıyla alabiliriz. Bugüne kadar benim aldığım gibi!!


Böyle karaktersiz, google'a koyduğu reklamdan dahi haberi olmayan, olumsuz söylemlere son verilmesi için telefonda tatlı tatlı müşteri temsilcilerini konuşturan, hele ki sonra hemencecik o reklamları kaldıran, ticari ahlakı olmayan kuruluşlar yüzünden online alışveriş yapmaktan alıkonulamayız!

2 yorum:

  1. ÇOk sinir bozucu, hakkınızı arayın ama. Peşlerini bırakmayın lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benimde sinirim çok bozuldu, çünkü bir alışkanlığımı sorgulamamı gerektiren huzur bozucu bir deneyimdi. Bende dediğin gibi peşini bırakmadım Vladimir, twitter'da yüklendim biraz, yeniden telefon açtılar. Söz konusu tavayı bana ileteceklerini söylediler.

      Tabi burada derdim küçük bir tava değil, başta da söylediğim gibi alışkanlığımı sorgulama durumu, huzursuzluk. Kötü tecrübe..

      Sil