14 Şubat 2007 Çarşamba

Valentinus!.. Toprağın Bol Olsun!





























Bir güle en az 30 YTL bayılınan, kırmızı dondan kırmızı atkıya bereye, fincana, ayıya börtüye böceğe herşeyin üstünüze üstüneze geldiği şu gün aslında Aziz Valentinus'un öldürüldüğü gündür.


Hani eceliyle de ölmemiş, kıtır kıtır kesmiş veya öyyk diye boğmuşlar.

Yavuklusu Julia'da gömüldüğü yere gider pembe çiçekler açan badem ağacı diker! Ama tabi Valentinus'un ölümüne dek geçen olaylar bu ölümü özel ve anılmaya değer kılmıştır.

Çünkü zamanın denyosu Roma İmparatoru II. Claudius kadın erkek ilişkisine öyle bir zalimce yaklaşıyormuş evlenmeyi bile yasak etmiş. Onun için varsa yoksa savaş. Hadi gelin asalım keselim...

Tüm erkekler askere gitsin, kadınlarda artık salatalık yetiştirsin!

Neyse..

Yani aslında birbirimize hediye almamızı gerektirecek hiçbirşey yok bunda. Oturup fatiha falan okunabilir belki.

Zaten olayın özüne bakacak olursak sağı solu kırmızı görüyor olmamız işin hangi boyutlara ulaştığını gözler önüne serer.

Julia pembe çiçekler açan badem ağacı ektiyse ve bu yüzden dostluk ve sevginin simgesi badem ağacı ise kırmızı kalp taşıyan ayılar neden?

Ben beni ilgilendiren kısmına bakarım :)

Minik sefkilime bol meyve, biraz baby einstein serisinden melodiler, bol bol okşanıp sevilmeler...

Ve kucak dolusu öpücük oğlum. Seni hiçbir zaman bırakmayacak olan sevgilinden..

4 yorum:

  1. canım süpersin, kopardın beni yine :))
    kadınlar otursun hıyar eksin heheheeee...
    kapitalizmin getirileri yaşanıyor işte...
    bide sefkilin yoksa iice kıl olyorsun :)
    sevgiler mercan'a ve sevgilisine
    mrl

    YanıtlaSil
  2. sanada sevgiler meral,
    hem sefkili yoksa nolmuş yani olsa bi dert olmasa bi dertti bi zamanlar benim için :)) ne aldı ne alıcak, unutucak mı diye sefkilinin kereste mi yoksa moloz mu olduğunu anlamaya çalışırdım. her halukarda işlenmemiş tahta işte :D

    neyse en sevilesi sefkiliyi buldum, ve sadece benim belli bi yaşa kadar da sadece benim olma garantisi var :)

    öptürdük seniiii

    YanıtlaSil
  3. Alemsin walla:))))
    Süper yaklaşmışsın olaya harika bir yorumdu koptum yine tebrikler!!!
    :)

    YanıtlaSil
  4. :)) Ben de cok sevdim, ilk defa ziyaret ettim blogunu ve cok guldum 'zamanin denyosu', 'salatalik eksinler', 'ancak fatiha okunabilir belki' hahahahah. Ben de hamileyim, hem de 26. haftaya yeni girdim. Aramizda sadece 2 hafta var. Burda olsan gobekleri tokustururduk :) Sevgiler...

    YanıtlaSil