12 Mart 2007 Pazartesi

3, 2, 1........ Kayıt

An Inconvenient Truth..
Korsanı 2,5 ytl'dir.

Korsana da gerek yok, e-mule'den temin edebileceğinizi düşünüyorum.
"Ben okuyarak da anlarım canım" diyenler de tıklayabilirler tabi ki..

Ben bu haftasonu uzun zamandır izleyemediğim An Inconvenient Truth, yani Uygunsuz Gerçek'i izledim.

Aslına bakarsanız izlemezdim de, çünkü siyasete bulaşmama kararı veren Al Gore'un bir başka türlü hesap için kurgulanmış reklamı olarak gördüm bu çalışmayı.

Hataymış.

Hata olmasa bile bu düşüncem, hata olduğunu düşündürecek kadar gerçekçi, iyi çalışılmış ve ister istemez gerilimin ortasına düşmüş bir oyunmuş.

Gerilim evet.

Ben bu konuda sözü fazla uzatmayacağım.

Ancak belirtmeliyim ki; ben hala sezon başında aldığım kazağı kış olduğunu bildiğim aylarda doyasıya giyebilmek istiyorum.

Bir yaz günü aşırı sıcağa yenik düşüp, verilen sözleri tutamayarak biricik hayat arkadaşımdan ayrılmak istemiyorum.

Annemin yine "dur daha koca karı soğukları gelecek" diyebilmesini istiyorum, ve o ani soğukların bastırmasını..

Oğlum 20 sene öncesinin belgesellerini izlemek zorunda kalsın istemiyorum.

Ve yine oğlum için, kışın camlara kar spreyi sıkmak istemiyorum.

Zirvesi sisle kaplı, yamaçlarında mimozalar açan dağlar kartpostallarda kalmasın istiyorum.

Kediler mart geldi sanıp erkenden çiftleşmemeliler bence...

Google'da küresel ısınma ile ilgili bir çok dökümana ulaşabilirsiniz, ve araştırmaya kalktığınızda aslında bireysel anlamda da birşeyler yapabileceğinizi göreceksiniz. Veya buraya tıklayarak..

Tepkimizi gösterelim diye, mail kutumuza gelen bir avuç Amerikan markasını kullanmaktan kaçınmaya benzemiyor korkmayın.

Gayet somut (pardon soyut) bir şekilde açığa çıkardığımız karbondioksit miktarını azaltabiliriz.

Her ne kadar yaşamaktan bıktım, çalışmaktan bıktım, ondan bıktım, bundan bıktım sayıklamalarına düşseniz de, hala yaşamaya değer şeyler var. Eminim. En başta sevdiklerimiz.

Ve tabii seveceklerimiz..




1 yorum:

  1. Ben de fragmanını gördüm ve dikkatimi çekti ama hala izleyebilmiş değilim, moralimi bozacak kadar karamsar bir filmse kesinlikle görmek istemem...

    YanıtlaSil