29 Mayıs 2009 Cuma

Yeni şeyler...


Ben yeni şeyler yapıyorum.Yeni kararlar verdim, yeni yollar çizdim.
Yolu değiştirmek zor, güzergah farklı nede olsa, alışması zaman alacak, o yolda ilerlemesi...

Ben küçük bir adım attım, sonra bir büyük adım daha.. Farkına varmadan koştuğumu farkettim.

Ben yeni şeyler yapıyorum. İyi mi kötü mü zaman gösterecek elbet, ancak herşeyin eskisinden daha iyi olacağına dair hisler var içimde.

Daha düzenli tertipli olacak herşey. Sabahsa sabah, gece ise gece. Kimse "git, yat" demeyecek "saat geç oldu".

Yada hiçbirşey beni incitemeyecek. Ben izin vermedikçe.

Ben yeni şeyler yapıyorum. Ama neler yaptığı
mı ileriki günlerde yazacağım. Çünkü yaptığım şey kimilerine  "aaaaa" dedirtecek, kimilerine "vaaaay". O tepkileri kestiremediğim için, incinmeyeyim, hevesimi kaybetmeyeyim diye sonra... 

Çok az kaldı.

3 gün önce bir karar verildi. 3 gün içinde ka
pılar açıldı. 

3 gün sonra belki bir ipucu verebilirim.

Yeni şeyler yapıyorum. Listelere çizgiler çekip, yeni listeler yapıyorum. 

Yeni bağlar kuruyorum. Bağlarımı sağlamlaştırıyorum. Kendimden beklemediğim birşeyi yaparken, hiç şaşırmadan yanımda duran adama yeniden aşık oluyorum. Sanki bunu bekliyormuş gibi. Veya tamamen sevgiden o da... Destek olmak, yanında durmak. Güvenmesende yaptığı şeye, ona güvenmek.

Elimi tut. Daha çok işim var!

1 yorum:

  1. yanınızdayız Mercan'ın annesi:)
    ama merak ettik ,acaba ne?

    YanıtlaSil