14 Ağustos 2009 Cuma

Sesimizi duyuralım!!


İnanmıyorum. Niye böyle sinir oldum. Neden "ulaaan yaptı yine yapacağını" der gibi gözlerimi kısıp pencereden dışarı bakıyorum noluyo ya :)))))

Gülüyorum ama sinirden.

Sanki iş yerinde sevmediğin bi hatunla aynı aynı şeyi giyip pişti olmuş gibi....

Bergüzar Korel oğlunun adını Mercan koyacakmış!!!!

Ba-ba-ba!!!

Oğluma 'Mercan'  adını koyacağımı ilan ettiğimde herkes "aa mercan mı" demişti. Değişik gelmişti. Ama ben değişik olduğu için değil, denize ait bir parça olması nedeni ile Mercan ismini seçmiştim. Derya Mercan'ı.....

Sanki oğlumun birşeyi çalınmış gibi hissediyorum şimdi. Veya itibarı sarsılmış gibi...

Hasta anne oldum yine.

1 yorum:

  1. valla aynısını ben de hissettim Mercan adına. Çok sinir bir durum.
    -Adın ne ?
    -Mercan
    -AA Bergüzar Korelin oğlu gibi mi?
    -hrrr ya. ben ondan büyüüm. önce ben Mercan'dım
    :)

    YanıtlaSil