16 Eylül 2009 Çarşamba

Huzur doluyum....

- Nuyan'ı öptün mü annecim
- hı hııı



Mutluyum, dün nuyan'a küçük bir de hediye aldım. Gönlünü almak için. Kadın duygu patlaması yaşadı. Bu arada o kadının öksüz büyüdüğünü de öğrenmiştim. O yüzden onu üzdüğümüz için içim içimi yiyordu. Biraz olsun hafifledi şimdi. Birde Mercan ona koala gibi asılmış vaziyette geldi dün akşam servisle. O kare de görülmeye değerdi. Aralarının iyi olduğuna sevindim.
***
Yarın ofiste ağır bir müşteriyi ağırlayacağız bu arada. Hem gururluyum hemde ezik. Çünkü bizim ofis onların toplantı odası kadar :)))

Aman ne yapalım canım. Önemli olan boyu değil işlevi zaten :) Yaptığımız sunumla 5 ajanstan son ikiye kalmayı başarmış insanlarız sonuçta. Yarın da kafalarsak iş bizim. Gelsin paralar :)



Ve bu sabah sevgili komşum kumru kuşumun yuvasında yavrularını bırakıp gittiğini gördüm. Çok üzüldüm. Mercan'a, "yavrularına yemek almaya gitmiş annecim" dedim inşallah lohusa bunalımından gezmeye çıkmıştır ve döner. Yoksa kargalar yer o yavrucukları yaa. Yazık çok üzüldüm valla.

2 yorum:

  1. Ben nedense bu olayin sonunun boyle baglanacagini tahmin etmistim. Ukalalik mi dersiniz, tecrube mi dersiniz? Bilemiyorum.
    Bu arada kumrularin annelerinin iki uc gun sonra donme ihtimali var. Teyzemlerin balkonuna da anne kumru yavrulamis, sonra anne gitmis. Teyzemler de gelmez diye veterinere goturmushler ama 4 gun sonra gelmis. Kostura kostura gidip yavrulari alip gelmisler ama anne gitmis. Simdi kumrulardan birini teyzemler evlatlik edindi. Veterinere nasil besleyeceginizi, koruyacaginizi sorun. Anne gelene kadar idare edebilirsiniz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sunumunuz nasil gecti? umarim isi kaptiniz.
    Kumru kusundan, sevimliligine ragmen hayvanlar aleminin en kotu anneleri cikar. Yani kumrulardan ana mana olmaz. Cunku birincisi, kumrular, asla ugrasip yuva yapmazlar. Genellikle baska kuslarin biraktigi yuvalari kullanirlar. Eger yumurtlama zamanlarinda boyle eski ve bos bir yuva bulamazlarsa, bulduklari ilk dolu yuvadaki baskasinin yumurtalarini asagi atip kendileri yumurtlarlar ve yavrular ciktiklarinda da yavrularina yem getirecegine gider gezerler. Onceki yumurtlarin sahibi de habire gelip kendi yavrusu sandigi yavrulari ucana kadar besler. Boylece kumruya is dusmez. Yavrular da ucunca zincir boyle deam eder gider...zavalli obur kus...

    YanıtlaSil