3 Aralık 2009 Perşembe

****************
biy assan miyv dedi minik kedi korktu keyebek yeye düştüüü ayı ona ey verdi assan korktu yazık keyebeee anne ayı ona ey verdi atatüyk öyemezsin
*********




:)))

1 akşam önceki potporin buydu oğlum.

bir kaç saat öncesine kadar tüm şarkıları üsturuplu bir şekilde icra ederken, babana konser vermeni istediğimde tuttun hepsini birbirine soktun, sonunda da daha önce hiç ağzından duymadığım birşeyi söyledin..

'atatüyk öyemezsin'

sonrada katıla katıla güldün.

bence yaşına göre güzel yapıyorsun bu işi. yani şarkı-şiir ezberleme işini. çok hoşuma gidiyor senin gelip mutfakta bülbül gibi şakıman...

mikicim, büyüdün valla oğlum ya.

yani öyle bir şey ki, hani ayakkabını çıkartırken yerde gördüğün karıncayı ezip, sonra da "anneeeee bak gebeydi" diyosun ya.. aslında birisi için "geberdi" falan demen hoş olmasada söyleyiş tarzın, bıçkınlığın, delikanlı oluşun başımı döndürüyor.

veya hani sana "seni çok seviyorum" dediğimde, "hayıy ben daaa çok seviyoyum" diye lafı uzatman ve işi bir tür atışmaya çevirmen.

bu arada başım dönüyor demişken.. harbi başım çok dönüyor bu aralar, popomu kaldırıp doktora gitmem lazım ama malum geçirdiğim kötü tecrübeler yüzünden hastaneye gitmeye korkuyor, doktorlara şikayetlerimi anlatmaya tırsıyorum.

doğruya doğru.

doktora gitmedim ama sigarayı bıraktım.

dün.

senin için, benim için, baban için.

artık hayatımdan kesinlikle çıktı. hoş sen sigarayla aramızdaki ilişkiye zaten tanık olmadın çok şükür, hiç göstermedim sana kendimi elimde sigarayla, baban da göstermedi. ama vardı işte.. itiraf ediyorum. çok pis sigara içiyorduk miki. ama artık içmiyoruz. bak buraya da yazdım, hayatta sürmem ağzıma. su içiyim, çay içiyim meyve yiyim dimi annecim.

sen 20 yaşına geldiğinde sesimin travestiler gibi çıkmasını ve seninle gezip tozamamayı, hastalıklı 'yaşlanan' anne olarak evde oturmayı istemiyorum.

kesinlikle

seni seviyom beybi

bu çiçekler de bana olsun hadi :)))


3 yorum:

  1. canım benim kendini ihmal etme Dr.git.Bu arada Sigarayı da bırakamana çok sevindim iyi bir karar vermişsin.... Mercoş nelere kadiiir...

    YanıtlaSil
  2. gebeydi hahahahaha

    bravo sana sigarayi birakmissin, nedenin de cok hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  3. bir de eşime anlatabilsem şu sigara olayını çok süper olacak:)

    YanıtlaSil