13 Temmuz 2010 Salı

- şimdi anne bak benten oydaki adamın kolunu yakalay, tutay böyle, kaldıyıy atay, sonra adam duvaya yapışıp öleeer.

- kimse ölmesin oğlum, sevmiyorum bunu ben, hep kavga edip duruyolar

- ama benten kimseyi öydüymez ki, o onu sevey sevey....

- ..... demin öyle demiyodun

- banamı diyodu

- kim?

******************************

sabah kreşe gitmeye çalışıyoruz, dürümcüyü gördü..


- anneeee hadi biz seninle oraya gidip yemek yiyelim şimdi

- aşkım bak daha açılmamış zaten, saat çok erken, şimdi sen okulda arkadaşlarınla kahvaltı et, sonra babayla gelip burda yeriz olur mu?

- hmm açılmamış mı?

- tabi daha yemekleri pişmemiş onun için açmamışlar kapılarını, kimse yok bak..

- bana pişirmemişler mi?

- sana değil, kimseye pişirmemişler. daha çok erken, açmamışlar dükkanı

- o zaman bana mı yapıcaklar?

- hayır, onlar yapacaklar, yemek isteyen de parasını verip alıp yiyecek

- bana paya mı veyicek

- kim

- adam

- hangi adam?

- ordakiiii, poyis olan

- ...?!? hadi geç kalıyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder