12 Ekim 2010 Salı

ömür törpüm

Dün kreşin 'yeni öğretim yılı ihtiyaç listesi' ni temin amaçlı 2 torba dolusu kırtasiye alışverişi yaptım. 6 prit 6 uhu gibi çeşitlemelerin olduğu listeden...

Bu alışverişle ilgili birşeyler yazacaktım ama şu an aklıma gelen şey yüzünden; akşam Mercan'ın eve geldiğinde, şapkasını serviste unuttuğu için yıkılan dünyasına aniden güneş gibi doğan boyalar, hamurlar ve el işi kağıtlarını çekiştirmeyeceğim. Onlar oğlumu çok mutlu etti, tamam hepiniz kabulümsünüz.



Ayrıca listede özellikle marka belirtilerek ısrarla onların temin edilmesinin istenmesi konusunda da gıcıklarımı beyan edecektim ama, sabah oğlumun asansöre binerken, hiç üşenmeyip arkasına dönmesi, bana eliyle öpücük yapması ve "anneee!!...seni seviyorum" demesi geldi aklıma... onu da yapmayacağım.

Hatta haftasonunun disney on ice düdüklemecesi ile ilgili de hayıflanacaktım ama; Mercan mısırlarını çok sevdi, avuç avuç yedi hatta kovanın içine düşecekti.. onu hatırladım arkalarından konuşmıyım dedim..

Annem bana "ömür törpüsüsün valla" derdi..

O zaman bunu kötü huylarımın onu yorması yüzünden söylediğini düşünürdüm.

Belki öyle, yani o amaçla söyleniyordur..

Ama oğlum.. varya.. ömür törpüsüsün evet, tüm pürüzlerimi, tırtıklarımı, kırıklarımı törpüleyip düzeltiveriyorsun.


sevgi pıtırcığıyım yahu bugün, oğlum beni seviyo yupiii!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder