15 Mart 2011 Salı

gecikmiş şeyler....

Malum blogger yine yasaklandı TR kullanıcılarına. Geçen yasaklanışında deryamercani.wordpress.com açmışım, derhal gidip burada olan biteni çekmeye başladım ama sıktı açıkçası.. hiç gelemem. hele işim gücüm varken... ı-ıh! yorumları falanda eksik almış zaten
neyse, bu durum üzerine tabi herkes birşeyler yazdı çizdi ayaklandı, örgütlendi bende destek verdim kendimce ama gerçekten çok işim vardı bizzat değinemedim..

yahu kuzum TR kullanıcısının bloggera erişiminin engellenmesini nasıl sineye çekersiniz. Nasıl kabul eder alternatif yöntemlerle ilk göz ağrınızı unutulmak üzere bir kenarda başıboş bırakırsınız.
Her yolu deneyin, vurun, kırın, dns değiştirin, ip değiştirin ne bileyim bişey yapın ve bloggera erişin. internet kullanıcısı anarşizmi istiyorum. kimse hak ve özgürlüklerine parmak atılmasını normal karşılamamalı.


----------------------

diyecektim ki günler önce.. taslak halinde kalmış.
bugün Ankara'da bir otel odasında haber portallarında gördüm ki blogger engeli kalkmış. hayırlı uğurlu olsun. aklı selim her savcının vermesi gereken bir karar, aklı hür her insanın baş kaldırması gereken anlamsız salakça bir engeldi.

---------------

pazar günü öğlen saatlerinde istanbul'dan yola çıkarak ankara'ya geldik otel fotoğraf çekimi için. yorgunluktan uykum kaçmış vaziyette. yarın da yola çıkıp adana'ya gideceğiz birde.. pfff

tek bildiğim oğlumu deli gibi özlediğim. hele hele telefonda dramatize konuşmalar yapmaya başladığından bu yana..

akşam üstü bana dedi ki... "anneee niye gelmiyosun ama ben seni çok özledim. annem(MM) seni çok seviyorum

----------

bende seni oğlum.. herşeyden çok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder