13 Şubat 2012 Pazartesi

google analytics ispiyonlar



Dilerim son 1 ay içinde google aramalarında benim sevgililer konusundaki görüşlerime ulaşıp okuyan 516 kişiden en azından yarısının aklı başına gelmiştir karşılıksız sevgiyi gark etmişlerdir de yarın şuurlarını yitirmeden çiçek böcek almaya yönelmezler. Zaten don yüzünden yerli güller telef olmuş, yurt dışından ithal güller gelecek demeti 50 tl'den satılacakmış.

Devletin mükemmel hizmeti! Tüketin, alın, harcayın! Siz yeterki harcayın!!!!!

Ayrıca yine adres bara yazmaktansa google'a 'derya mercani' veya 'derya mercanı' yazarak bloga ulaşmaya çalışanları sevgiyle kucaklıyorum. Mail liste abone olmadan, sekme olarak kaydetmeden azim ve sebatla google'da aratıp ziyaret ettikleri sinsi sinsi okuyup yorum bırakmadan çıktıkları için de kınıyorum. Ama olsun, hayat paylaşınca güzel :)

3 yorum:

  1. yorum yaptığınız bir siteden ulaştım bende. benide kınamazsınız umarım. güzel bir konuya değinmişsiniz anlayanlara

    YanıtlaSil
  2. amanın ben de sesizce gelip gidyorum bazeen.. ama arkamda iz bırakıyorumdur mahzenimle belki:)

    YanıtlaSil
  3. Deli Anne ~ Canım benim ya :)) o kadar iz sürmeyi bende bilmiyorum içini rahat tut. Siteye ulaşım istatistikleri ve sitede geçirdikleri zamana istinaden söyledim ben onu. Ama doğru valla.. internette her yerde izimizi bırakıyoruz aslında. Temizlenmiyor birde o izler.

    YanıtlaSil