26 Aralık 2006 Salı

Hayat bir mucizedir!


Evet hayat gerçekten bir mucizedir. Hayat bulmak, yaşamak, düşmek kalkmak, yorulmak, kaybetmek ve kazanmak. Hepsi bizi biz yapar ve biz farkında bile değilizdir çoğunun. 'Oldu bitti' ye gelir çoğu zaman, ve insan anlamaz neleri kaçırdığını.
Bugüne kadar kaç kez bir çiçeğe hayran hayran bakıp "Amanın bu nasıl bir güzelikk?! Ne kadar eşsiz? Şuna bak yanındakiyle aynı gibiler ama aslında çok farklılar..!" gibi tek kişilik sohbetlere daldınız?
Sözlü sırası sana gelecek iken zilin çalması, kapının çalıp içeriye birinin girmesi, yada arkalarda oturanlardan birinin olmadık haydutluğu bir mucizedir.

Bir küçük çekirdekten kocaman ve bereketli yemişlerin türemesi..

Veya annene aniden ve akıl almaz bir şekilde bağlanmak...!

Ama en önemlisi henüz neyi neden yaşadığını tam olarak çözememişken yeni bir varoluşa yardım ve yataklık etmek mucizedir. Mercimek kadar küçük bir kalbin atışı da öyle. Ve aynı zamanda hayatın sana verebileceği en büyük hediyedir!
İşte o andan itibaren sorgulanır o güne kadar yaşanmış herşey. Doğrusu yanlışı bir kez daha düşünülür. Gereksiz vicdan azapları, veya boşa dökülmüş göz yaşlarına üzülünür. Oysa geçip gitmiştir. Ama ertesi gün herşey çok başka olacaktır.

Ki öyle olur!

Küçükken bayram arefesinde bayramlık ayakkabılarıma bakarak dalmam gibi, içimdeki mucizeyi düşünek uyuyorum artık. Ve her sabah o ayakkabıları giyecek olmanın verdiği neşe gibi birşeyler dolup taşıyor içimden. Aynaya bakıp, sivilce basmış suratımı bile sevebiliyorum. Yeni bir şey evet. Ama 2 hafta sonra alışılıp unutulacak cinsten değil! Her sabah, her gece. Başlar, büyür ve mışıl mışıl uyutur beni sevincim.

Minik Mercanım artık 20 haftalık! Ve ben sevincimle, üzüntümle, telaşımla yolun yarısına geldim bile! Beni bekleyen daha çok şey var.

Paylaşabilmek dileğiyle...


1 yorum:

  1. merhaba,
    mrl teyze bir bebek delisi olup, doğruca bebişe gelir tabii :)
    hemencik iade-i ziyarete geldim...
    benim bin yıldır hayalini kurduğum bebek aşkını yaşıyorsun, ne mutlu sana :)
    mayıs'a da bişi kalmadı...
    sağlıkla, mutlulukla kavuş bebeğine..
    evinize şans - bereket getirsin inşallah :)
    artık buradan takip ederiz nasıl büyüdüğünü :))

    sevgiler
    mrl

    YanıtlaSil