31 Ocak 2007 Çarşamba

Geçmiş oldu....

Ben "oh oh ne güzel gribe bulaşmadan kışı atlatacağım -gelemeyen kışı-" derken, kışın geleceği tuttu ve gelir gelmez de ev hediyesi olarak gribi getirdi.

Anne olmaya hazırlanan bir kazık olarak bendeniz de 'yıkılmadım-ayaktayım" şeklinde şaha kalkarak kendime çorba bile yaptım. Yediğim içtiğim herşeye limon sıkıp içtim. Nane limon bile içtim...

Başka zaman olsa, armut pişsin ağzıma düşsün diye 1,80 yatar beklerdim. Ancak benim bu üşengeçliğim ve kendimi boşvermişliğimin birilerine zararı olacağı gerçeği ile burun buruna gelince kendime bakma ihtiyacı duydum.

Oğluşumun sayesinde senelerce türlü ilaçlar alıp da haftalarca sürünmeme sebep olan grip, bir kilo limona karşı koyamazmış bunu öğrendim.

"İyileşmeliyim, oğlum için" deyip deyip limonlu suları içtikten sonra annemin neden senelerce deli danalar gibi ıhlamur içip abuk subuk soğuk algınlığı ilaçlarına musallat olduğunu anladım. Kendi için değildi kesinlikle. O zaman bunu söylemiş olmasına rağmen ancak şimdi anlıyorum.

O zaman tek düşündüğüm, sabah erken kalkıp bizi tekme tokat okula sepetleme derdinde olduğuydu :)) Ama anladım ki alakası yokmuş.

İyi ki varsın annem. Tam olarak ne işe yaradığını ancak şimdilerde anlamaya başlasamda, sevgi ve saygımın gösteridği artışla bu geç kalmışlığı telafi edebileceğimi düşünüyorum :)

2 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun..o kadar yoğundumki bu hafta daha yeni bakabiliyorum komşular nasıllar afiyettelermi die...
    bayılıyorum sendeki bu annelik değişimlerine :) nasılda zorlamışsın şartları iileşmek için..2003 te neredeyse 1 ay yattığını hatırlıyorum ben... demek anne olmak böyle bişi... yani annem anne olunca anlarsın dediğinde senin anlattıklarını kastediyor ... hmmm, bişiler yapmak gerek...
    çok geçmiş olsun sana...
    mujxxx
    mrl

    YanıtlaSil
  2. Sağolasın Meralim. Evet anneleri sapına kadar iplemek gerekiyormuş. O bıdı bıdı birşeyler anlatırken içimden "off yeter bitsin" dediğim günler için pişmanlık duyabiliyorum bazı günler. Hoş şu an da da ben bıdı bıdı yapıyorum ama kimin ne işine yarar bilmiyorum :)))

    mucukturdum

    YanıtlaSil