2 Haziran 2010 Çarşamba

durmak istiyorum....



bezgin bekir gibi.... hatta gözlerimi bile kısıp. ööööyle mal mal oturasım var.
genelde kışın doğan insanlar sıcak havalardan, sıcak havalarda doğanlarda soğuk havalardan pek haz etmezler. misal ben! gözünü yerim aralığın, ocağın, şubatın.. bu ne? 1 önceki gün yemekten sonra ölüyorum zannettim, dün de yemek yemedim ölmiyim diye ve kendime oturacak yer bulmakta güçlük çektim. sonra bi bakıyoruz bugün... son derece griiii, suratsız, rüzgarlı bir hava. bu ne peki ya? yaz mı bahar mı. ne yapmalı. yazlık giyin.. çünkü hava sıcak. ama ıslanma tehlikesine karşın önlemlerini al..

ıyy

1 haftadır tartılmadım gerçi, unutuyorum ayıptır söylemesi ama kilo veriyorum. yaklaşık 8-9 ay önce içine giremediğim, 1 ay önce de girdiğim ama önünü kapatamadığım caaanım bir adet pantolonumu bu sabah giydim hehe :) zaten kilo alınca nedense inadım tutuyor ve alışveriş yapasım, birşeyler alasım kalmıyor. çünkü alırken yeni hacmime göre almam lazım.. ama olmaz, önceki hale gelmeliyim. onların içine girebilmeliyim! bu arada içine girdiğim pantolonu gerisin geriye çıkardım. çünkü hatırladım ki geçen sene o pantolon bana aslında bol geliyordu.

bu durumda hedef değiştirdim. o pantolon bol gelinceye kadar depüşelecek! sonra ver elini tatil...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder