20 Temmuz 2010 Salı

yuva arayan minnoşlar vaaar

Aşağıdan size mırıl mırıl bakan iki yavrucak sokakta bulunmuşlar. Aslında 3 kardeşlermiş ancak, bulan hayırsever arkadaşlar malesef 3. kardeşi hayatta tutmayı başaramamışlar. Bu yavruşkaların da güzel güzel bakılması, sevilmesi, ilgilenilmesi, hayata tutunmaları için, kendileri gibi hayırsever, hayvansever, insansever, maymun iştahlı olmayan, birer ev sahibi aramaktalar. Cinsleri tekir. Biri zilli biri de erkekmiş. Bence zilli olanı soldaki çünkü çook içten pazarlıklı bakıyor :))

Şaka bir yana... Şelale'mi hatırladım. Evde onu yalnız bırakmaya içim elverse istiyorum, istiyorum nasıl pisi istiyorum. Ama ben yokken mahsun mahsun evde yalnız kalmasına içim el vermiyor işte yaa :((

Neyse...


Yaklaşık 2 aylıklar. Ve yuva arıyorlar. İlgilenen olursa... buraya; isim, soyisim, iletişim bilgilerini gönderip talip olabilir veya 0216 661 6818 nolu telefondan ulaşabilirler pisiciklere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder