5 Aralık 2011 Pazartesi

Bitmeyen sonbahar


Mevsimler karaktersizliğe devam edince bizde pazar günlerine ekim veya kasımmış gibi muamele ediyoruz. Sandwichler hazırlanıp, bisiklet kapılıp dış mekanda kahvaltı yapıyoruz. İyi güzel hoş da... Bu duruma daha ne kadar dayanabileceğimi bilmiyorum. Bir kış bebesi olarak yağsın karlar, kapansın yollar kafasındayım... Ve karın yağacağı yok, hatta yağış hiç yok. Barajlardaki doluluk oranı yine düşüyor. Bu durumda duyarlıları suyu israf etmemeye, inançlıları da yağmur duasına davet ediyoruz...



 

Sarı/kahve.. ne güzel bir yol, ne güzel gidiyor oğlum, nasıl büyüyor erkeğim  :/



Börtü böcek çektim, ne zamandır f.makinamla nesnelere zoom yapıp çekmiyordum iyi oldu. Aslında buna sebep olan da yeni telefonum. Kamerası 8mp. olduğu için çoğu zaman fotoğraf makinamı almıyorum yanıma. Onunla da gayet güzel fotoğraflar çekebiliyorum. Bir de lanet facebook'a anında ekleyebildiği için insan, slr makinasına ihanet edebiliyor... 



  

Hayatımda böyle karanlık bakışlı, hayatın sillesini yemiş, feleğin çarkından dönmüş bir kedi görmedim. Çekerken gerildim resmen hayvanı....





Ve çaaaay.... Her ne kadar çay içmeyi sevmesem de güzel poz veriyo kendisi :)) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder