9 Eylül 2008 Salı

Rezaletten başka birşey değil!

"Avcılar-Zincirlikuyu Metrobüs Hattımızı 77 günde bitirdik!"

İyi bok yediniz!

Dün ilk seferini yaptı avcılar-zincirlikuyu. Şahsen ben Topkapı metrobüs durağında anlamsızca 1 (bir) saat bekledim. Beraberimdeki tarifi imkansız, içinde kendi izdihamını itina ile yaratan yurttaşlarımla.
 Durağa, üst geçide, merdivenlere sığmayan insan seli, Zincirlikuyu'dan dolu (doğal birşey bu, herkes metrobüsü kullanmak isteyecekti akıl edememişlermiydi) gelen ve durmayan, dursada yolcu alacak hali kalmamış metrobüslerden çıkardı hıncını. Tekme tokat atan, camına yumruklar indiren, hatta ilk kez böyle birşeye şahit oldum ki önüne yatan bile oldu. 

2x2=4
Mercan benim aşkım!
(çok fırsatçıyım)

Gidiş-dönüş tek şeridi olan ve ne kadar sık sefer yapılırsa yapılsın, yolcusu eksilmeyecek bir güzergah söz konusu. Topkapı, mecidiyeköy, şirinevler... ıyyy. Herkes ister metrobüse binmek. Ancak dün "ya salla git yemişim metrobüsünü" deyip caaanım yeşil otobüse bile erişemedim. Çünkü etten bir yığın vardı. Heryerde... İnen çıkamıyor, girmek isteyen milim milim ilerliyordu durağa. Kaldı ki caaanım yeşil otobüslerimde kalkacak yakında. 

Ve ben merak ediyorum. Her akşam insanlar min. 1 saat bekleyecek mi otobüste poposuna yer bulabilmek için, ve sadece evine gitmek için bekleyen, yorgun insanlar abaza, hayvan insanlardan poposunu korumak zorunda mı kalacak her akşam, cüzdanı ceptelefonu çalınacakmı bazı insanların?

Uzmanlık sorusu bunlar. Ama son durak işini bile "uysada koduk uymasada" diye geçiştiren İBB (kaldı ki 1 ay önce, "evet lan ibb gerçekten çalışıyor" diyordum) bu yoğunluğu nasıl dağıtacak, ne yapacak yani merak ediyorum. Mesai bitiş saatlerinde falan toplu taşıma araçlarını ücretsiz yapmak çözüm değil ki problemin alası oluyor. 

2 yorum:

  1. Çok özlemişim senden haber almayıııııı....
    yaw 1buçuk sene oldu inananmıyorum ve bu dünya yakışıklısı bişey olmuşşşşşşşş!!!
    onu benim için şöyle derin derin koklarmısııııııııın???
    maşallah!!!!
    bu arada merak ettim cicim bu fotoyu sen mi çektin????
    iyiki kaçmışım istanbuldan:))))
    rezalet allah kolaylık versin walla:)
    öptümmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!

    YanıtlaSil
  2. yok Kiki'cim ben çekmedim, çekmeye niyet ettim ancak, elimi cep telefonumla kavuşturacak ve sonra pozlamak üzere kaldıracak alanım yoktu, penguen sürüsü gibi bık bık yürüyoduk biz, bunu bi başkası çekmiş.

    Sen neredesin kiii bilmiyorum ben, okuyamıyorum sürekli :(

    öperim

    YanıtlaSil